《==== KLIK 2X TUTUP PAPARAN INI Button Close
loading...

Inilah 11 GAMBAR Normala Samsudin Umur 51 Tahun Dengan Anak2 Yang Buat Ramai JELES !!! Tapi Ramai Yang Tidak Tahu Makanan Apa Yang Anak Beranak Ini Amal Setiap Hari Yang Buat Mereka Terlihat Awet Muda..... Fuh, Bergetar Tulang Rusuk Kiri

Inilah 11 GAMBAR Normala Samsudin Umur 51 Tahun Dengan Anak2 Yang Buat Ramai JELES !!! Tapi Ramai Yang tidak tahu Makanan Apa Yang Anak Beranak ini Amal Setiap Hari Yang Buat Mereka Terlihat Awet Muda.....






>Siapa tidak kenal dengan bekas pengacara tersohor yang berdiri pada kelasnya tersendiri iaitu Normala Samsudin. Sudah lama, Normala tidak muncul ke televisyen selepas kemunculan terakhirnya pada tahun 2004. Walaupun kini berusia 51 tahun namun Normala kekal jelita sama seperti zamannya mengacarakan progam popular Nona. 

>Menurut Normala yang juga merupakan isteri kepada bekas menteri, Tan Sri Azmi Khalid. Berikut merupakan wajah terkini #Normala Samsudin yang dikongsikan melalui Instagram anak gadisnya.



>Yang ramai tak tahu, mereka mengamalkan pemakanan herba kunyit putih yang buat mereka tampak muda. Nak order boleh tengok gambar di bawah. #Kunyit putih ni rahsia zaman berzaman tradisi kerajaan Kedah Tua dahulu. #KREDIT OHMEDIA.














Nak Macam-macam Resepi Makan Best? Klik Sini
Nak Jana Income Melalui Online? Klik Sini
Cari Sumber Bacaan & Info Menarik? Klik Sini 

0 Response to "Inilah 11 GAMBAR Normala Samsudin Umur 51 Tahun Dengan Anak2 Yang Buat Ramai JELES !!! Tapi Ramai Yang Tidak Tahu Makanan Apa Yang Anak Beranak Ini Amal Setiap Hari Yang Buat Mereka Terlihat Awet Muda..... Fuh, Bergetar Tulang Rusuk Kiri"

Post a Comment

loading...

Popup Set